Iedere maand lichten we één van de medewerkers uit van Leerhotel Het Klooster en/of restaurant Novice. Zo maak je kennis met een van onze vakprofessionals die samen met de studenten van Hotelschool Amersfoort onze gasten een unieke ervaring willen geven.
Deze maand geven we het podium aan Santana Veldhoven. Als je dit jaar in het Leerhotel of restaurant Novice bent geweest is de kans groot dat je haar glimlach wel gezien hebt. Santana is werkzaam op onze Front Office afdeling waar ze samen met de studenten de gasten verwelkomt.
Santana woont in Amersfoort en versterkt sinds een half jaar het Front Office team. En het bevalt nog steeds. (Gelukkig! Red.) Hiervoor heeft ze gewerkt bij Mercure Hotels, NH en Fletcher. Bij Mercure Hotels is ze doorgegroeid van medewerker Front Office en supervisor tot assistent Front Office manager. In haar vrije tijd bezoekt ze graag een festival en ze is 6 dagen in de week in de sportschool te vinden.
Santana is verantwoordelijk voor de shifts en de studenten op haar afdeling. De studenten uit het derde jaar zijn de managers en de studenten uit het 1e en 2e jaar de “medewerkers”. “En ik sta daar dan naast. We zijn voornamelijk bezig met het in- en uitchecken van gasten die blijven overnachten en het verwelkomen van gasten die hier komen vergaderen of eten. Wij begeleiden ze na het ontvangst ook naar de hotelkamers, de vergaderzalen en naar ons restaurant Novice.”
Waar word je blij van?
“Het leukste vind ik een drukke dag. Dat er veel mensen zijn, zodat de studenten lekker bezig en gemotiveerd zijn.”
Wat betekent gastvrijheid voor jou?
“Gasten warm ontvangen. Dat ze zich welkom voelen zodat ze vaker willen terugkomen.” Hen met een glimlach ontvangen en een extra stapje zetten voor de gast, dat vindt ook Santana belangrijk.
Waar kan je voor wakker gemaakt worden?
“Oh dat is sushi! Maakt mij niet uit welke, haha.”
Kunnen wij jou vinden op social media?
“Ja, op LinkedIn kunnen we connecten. Al ben ik er nog niet heel actief op.”